Pages

11.4.09

Karma.

situasi yg aku hadapi skang ni sbnrnye aku penah hadapi sebelum ini..ive done to sum1 else..n ths is my turn!hmmm...kawanku yg membuatkan aku tersedar dgn sume ini..thnx fad..:)inilah yg dikatakan kehidupan..ape yg penah kte wat skang, jgn lupe akan dtg kte juge akan mengalaminye..moralnye, jgn wat org..tp itu sume kerja Tuhan, mmg dh tertulis, tersurat disebalik yg tersirat..never regret..ianye mematangkan aku ttg erti kehidupan yg sebenar..makin lama kite hidup didunia yg fana ini, makin bnyk dugaan yg bakal kite hadapi..ianye menguji ketabahan, kesabaran dan kecekalan..mungkin kehidupan aku ditakdirkan dgn onak dan duri, mungkin dimasa akan datang kehidupan ku lebih baik setelah segala kesakitan yg dialami..amin..

> smge aku lebih kuat :)

3 comments:

somebody said...

Amin.. banyak bersabar k! :)

uncle shaq said...

huh .. sounds serious .. hurm

marya said...

somebody - thanks
uncle - it is serous..hmmm

11.4.09

Karma.

situasi yg aku hadapi skang ni sbnrnye aku penah hadapi sebelum ini..ive done to sum1 else..n ths is my turn!hmmm...kawanku yg membuatkan aku tersedar dgn sume ini..thnx fad..:)inilah yg dikatakan kehidupan..ape yg penah kte wat skang, jgn lupe akan dtg kte juge akan mengalaminye..moralnye, jgn wat org..tp itu sume kerja Tuhan, mmg dh tertulis, tersurat disebalik yg tersirat..never regret..ianye mematangkan aku ttg erti kehidupan yg sebenar..makin lama kite hidup didunia yg fana ini, makin bnyk dugaan yg bakal kite hadapi..ianye menguji ketabahan, kesabaran dan kecekalan..mungkin kehidupan aku ditakdirkan dgn onak dan duri, mungkin dimasa akan datang kehidupan ku lebih baik setelah segala kesakitan yg dialami..amin..

> smge aku lebih kuat :)

3 comments:

somebody said...

Amin.. banyak bersabar k! :)

uncle shaq said...

huh .. sounds serious .. hurm

marya said...

somebody - thanks
uncle - it is serous..hmmm