Pages

8.1.09

dugaannya << bukan lagu hujan oke..

hari ini tentunya lebih baek dr semalam dlm hidup aku..mengapa?kerna fikiranku lbh tenang dr biase..mslh yg ku fikirkn smlm sudah ade jawapannye..dan nyata aku setuju dgn "setiap masalah pasti ade jalan penyelesainnye"..wpn belum selesai, tp nyata aku lbh tenang..bg aku, senang saje.."kite akan jd seperti ape yg kite mahukn"..mknenye, kite yg tentukn hala hidup kite seterusnya..kalo kite nk selesaikn mslh tu, maka selesai lah ia..tp jika kite mau fikirknnye, maka sentiase lah kite berfikir..semuanya adalah dtg dr diri kite sndri..gunakn akal kite sebaik mungkin dlm apa jua situasi..itulah mainan psikologi dlm dri kite sndri..jadi, aku ambil ini sebagai pengajaran utk menangani segala masalah yg aku hadapi..and yes! aku berjaya menghadapinya..bout my personal life n whteva happen in my life lately..wht i do is that, just smile..eventho i lost evrythg tht i love in my life..let by gone be by gone..it will never come back again..teruskn hidup ini..dugaan demi dugaan yg dihadapi, pasti ada hikmah disebalik apa jua yg berlaku..yang lbh baek menanti kite dihadapan..percayalah!

> aku hanya menasihati dri sendiri..

No comments:

8.1.09

dugaannya << bukan lagu hujan oke..

hari ini tentunya lebih baek dr semalam dlm hidup aku..mengapa?kerna fikiranku lbh tenang dr biase..mslh yg ku fikirkn smlm sudah ade jawapannye..dan nyata aku setuju dgn "setiap masalah pasti ade jalan penyelesainnye"..wpn belum selesai, tp nyata aku lbh tenang..bg aku, senang saje.."kite akan jd seperti ape yg kite mahukn"..mknenye, kite yg tentukn hala hidup kite seterusnya..kalo kite nk selesaikn mslh tu, maka selesai lah ia..tp jika kite mau fikirknnye, maka sentiase lah kite berfikir..semuanya adalah dtg dr diri kite sndri..gunakn akal kite sebaik mungkin dlm apa jua situasi..itulah mainan psikologi dlm dri kite sndri..jadi, aku ambil ini sebagai pengajaran utk menangani segala masalah yg aku hadapi..and yes! aku berjaya menghadapinya..bout my personal life n whteva happen in my life lately..wht i do is that, just smile..eventho i lost evrythg tht i love in my life..let by gone be by gone..it will never come back again..teruskn hidup ini..dugaan demi dugaan yg dihadapi, pasti ada hikmah disebalik apa jua yg berlaku..yang lbh baek menanti kite dihadapan..percayalah!

> aku hanya menasihati dri sendiri..

No comments: