Pages

3.11.08

arini 3hb nov..

salam..
pg td ade paper constech IV 9-12..mak aih..soklan yg membencikn..ade yg bajet tu kua ah....tp yg sakit ati maintenance policy xde kua walau sezarah pon!!geramnyee...tup2 die leh kua planning plak..adehh..terpkse la jwb soklan laen yg pasl issue yg aku leh ktekn aku hentam 100%..tekanan!!tp aku xtau nape aku xde mood sgt jwb paper td..leh dok termenung jek, xde semangat..pg td b4 g exam, tepon abah dlu..nk nanges rase, dh bergenang pon airmate ni ha(mmg slalu cani pon!)..slalunye ade mak..:( blk je exam, B msg..pon nk nanges gak!aduhai..asal la nk sensitif sgt ni?g mkn pon xlalu nk mkn..ape yg xkne ngn aku ni??waaaa!!!tp aku harap paper td lulus la, nk grade, nk keje...doa2kn la yeh..xtau nk ckp pe dah..blur,sedih,risau,hepi,dsbnye...daa!
~luvs: anns~

2 comments:

Anonymous said...

InsyaALLAH lulus dengan cemerlang.. :D

marya said...

mekasehh....:D

3.11.08

arini 3hb nov..

salam..
pg td ade paper constech IV 9-12..mak aih..soklan yg membencikn..ade yg bajet tu kua ah....tp yg sakit ati maintenance policy xde kua walau sezarah pon!!geramnyee...tup2 die leh kua planning plak..adehh..terpkse la jwb soklan laen yg pasl issue yg aku leh ktekn aku hentam 100%..tekanan!!tp aku xtau nape aku xde mood sgt jwb paper td..leh dok termenung jek, xde semangat..pg td b4 g exam, tepon abah dlu..nk nanges rase, dh bergenang pon airmate ni ha(mmg slalu cani pon!)..slalunye ade mak..:( blk je exam, B msg..pon nk nanges gak!aduhai..asal la nk sensitif sgt ni?g mkn pon xlalu nk mkn..ape yg xkne ngn aku ni??waaaa!!!tp aku harap paper td lulus la, nk grade, nk keje...doa2kn la yeh..xtau nk ckp pe dah..blur,sedih,risau,hepi,dsbnye...daa!
~luvs: anns~

2 comments:

Anonymous said...

InsyaALLAH lulus dengan cemerlang.. :D

marya said...

mekasehh....:D