Pages

2.3.11

m a l a s !

dengan ini diumumkan bahawasanya aku seorg QS yg terlampau ingin mengumumkan yang aku tersangatlah malas arini..kebosanan melanda diri..lantas menjadi org yg lupa diri bhwe aku dibaya utk bekerja..perghhh!!malas nk mampos ye..kenapalah aku jd macam ni??tolongg!!!!
 
tp malas2 aku, bnyk gak keje aku wat arini..hoho..tp buat dgn keadaan tersgtla bosan..kalo ikut ati, mau aku benti jek keje..tp ble pk komitmen aku pd keluarga, aku pon tahan jekla..hmm..
 
tapi..yg terpenting, aku malas nk keje!haha

No comments:

2.3.11

m a l a s !

dengan ini diumumkan bahawasanya aku seorg QS yg terlampau ingin mengumumkan yang aku tersangatlah malas arini..kebosanan melanda diri..lantas menjadi org yg lupa diri bhwe aku dibaya utk bekerja..perghhh!!malas nk mampos ye..kenapalah aku jd macam ni??tolongg!!!!
 
tp malas2 aku, bnyk gak keje aku wat arini..hoho..tp buat dgn keadaan tersgtla bosan..kalo ikut ati, mau aku benti jek keje..tp ble pk komitmen aku pd keluarga, aku pon tahan jekla..hmm..
 
tapi..yg terpenting, aku malas nk keje!haha

No comments: