Pages

1.6.10

Online shopping!

arghhhh..aku sudah terjebak!!bukan sekadar wat bisnes online, tp juge menjadi one of customers..tgk jek nk beli..tp yg xbesnye kne wat pre-order..sbb aku kan nk beli baju2..dorg ni, kumpul order pastu br order kt supplier..tgu shipping then br deliver to customer..lambt wehh..tp lmbt2 pon aku order gak..haha

makin lame mkn bnyk lak online bisnesnye page add aku..cm tau2 jek aku ni kaki yg mudah terpengaruh..waduh2!!pening pale aku..tp pening lg pale tunang aku..sbbye aku mntk die masukkan duit (transfer), later baru baya..dpt gaji baru baya..hahaha..tp yg peliknye die slalu bising aku shopping ni..tp kali ni die folo jek..sgp dahulukan duit lak tu...mekaceh darling!!muahahahaha..ni lah akibatnye kalo suh aku dok umah jek..dok mah bosan2 ngadap tenet..pastu layan tgk baju2..ngeee~

arini jek aku dh order 2 baju..walaweyyy..suke2..hee..xsaba nk tgk baju tu nnti...

No comments:

1.6.10

Online shopping!

arghhhh..aku sudah terjebak!!bukan sekadar wat bisnes online, tp juge menjadi one of customers..tgk jek nk beli..tp yg xbesnye kne wat pre-order..sbb aku kan nk beli baju2..dorg ni, kumpul order pastu br order kt supplier..tgu shipping then br deliver to customer..lambt wehh..tp lmbt2 pon aku order gak..haha

makin lame mkn bnyk lak online bisnesnye page add aku..cm tau2 jek aku ni kaki yg mudah terpengaruh..waduh2!!pening pale aku..tp pening lg pale tunang aku..sbbye aku mntk die masukkan duit (transfer), later baru baya..dpt gaji baru baya..hahaha..tp yg peliknye die slalu bising aku shopping ni..tp kali ni die folo jek..sgp dahulukan duit lak tu...mekaceh darling!!muahahahaha..ni lah akibatnye kalo suh aku dok umah jek..dok mah bosan2 ngadap tenet..pastu layan tgk baju2..ngeee~

arini jek aku dh order 2 baju..walaweyyy..suke2..hee..xsaba nk tgk baju tu nnti...

No comments: