Pages

12.1.10

what happen to my car??

aiyaa..sedihnye..nk nanges rasenye..smlm ptg aku ni begitu semangat nk belaja berenang..g amek bf aku, then nek la kete aku..swim la kami ber2..last2 mse blk, bf aku reverse xpasan ade water hydrant kt belakang..skali gedeganggg!!!!waaaa...kopak la duit bf aku 300 nk repair sume..asal2 plan akhir bulan br nk ketuk n cat smle..tp xpasan yg booth kete xleh tutup rapat..so xleh lock la kan kete?bahaye tu..kerna terpkse, kne gak anta bengkel mlm semlm jugak..

dan mslah ke2 ialah cane aku nk g keje arini??sbb kamarul arini kne pegi mersing ade site visit..mcm2 pk dh ni, nk bwk kete die, kete manual..aku dh lme gle xbwk..takott! haishh..mslh2...dan akhirnye kerna kesian kt die berpk bagai nk rak, aku pon redha la bwk kete die..sbnrnye aku boleh bwk, cme xbiase plus takot bukit..haha..sudahnye die kne train aku mlm td gak..hahaha..dan aku berjaye blk seorg dri ke rmh mlm smlm dan smpai ke tmpt kerja pg ini dgn jaya nye...hahahaha..tp neves tu xyah cite la..neves cm nk amek test JPJ..kakakaka

k la..bubye!

No comments:

12.1.10

what happen to my car??

aiyaa..sedihnye..nk nanges rasenye..smlm ptg aku ni begitu semangat nk belaja berenang..g amek bf aku, then nek la kete aku..swim la kami ber2..last2 mse blk, bf aku reverse xpasan ade water hydrant kt belakang..skali gedeganggg!!!!waaaa...kopak la duit bf aku 300 nk repair sume..asal2 plan akhir bulan br nk ketuk n cat smle..tp xpasan yg booth kete xleh tutup rapat..so xleh lock la kan kete?bahaye tu..kerna terpkse, kne gak anta bengkel mlm semlm jugak..

dan mslah ke2 ialah cane aku nk g keje arini??sbb kamarul arini kne pegi mersing ade site visit..mcm2 pk dh ni, nk bwk kete die, kete manual..aku dh lme gle xbwk..takott! haishh..mslh2...dan akhirnye kerna kesian kt die berpk bagai nk rak, aku pon redha la bwk kete die..sbnrnye aku boleh bwk, cme xbiase plus takot bukit..haha..sudahnye die kne train aku mlm td gak..hahaha..dan aku berjaye blk seorg dri ke rmh mlm smlm dan smpai ke tmpt kerja pg ini dgn jaya nye...hahahaha..tp neves tu xyah cite la..neves cm nk amek test JPJ..kakakaka

k la..bubye!

No comments: