Pages

26.8.09

dan bila rindu dtg bertandang..

1. pagi td pas bgn tdo, aku tibe2 rindu sgt pd arwah mak aku..aku terkenangkan kali terakhir aku merase msakan mak..mse tu cuti raye cine..slalunye aku xnk bwk bekal nasi ngn lauk bile blk shah alam sbb aku nek bus,tkut basi..tp entah knp kali itu, aku nk bwk..aku ckp nk mkn yg grg2 jek, nnt smpai s.a maseh elok..igtkan mak aku grgkan ayam jek, rupe2nye mskkn skali udang msak kunyit..sedapnyeee..dan itu kali terakhir aku dpt rse msakkan mak..tiada kali ke 2 lagi.......

2. aku juge tbe2 rindu pd my lovely lappy yg kne curik tu..hidup aku hny ngn laptop ngn hp kesayangan aku tu jek..i mish the past time..bgn tdo, 1st thg, tgk hp, then on kan laptop..heaven gile hdpku mse tu..hidup seorg final sem stud bersme laptopnye..dan krn terlalu sygkannya, ianya hilang..oh duniaku seperti gelap seketika, feel lost!hp lu sudah berganti, laptop?ntah le..

3. pastinye aku rindukan lelaki yg berjaye mmbuatkan aku jatuh cinta pdnya..segala penat lelahnye usaha tanpe jemu, amat ku hargai..dh almst 2 weeks xjmp ni..haishh..xpe..its oke its alrite..arghhh..rindu ku semakin menebal..i miss u like crazy!!

1 comment:

ISMAWATIE said...

long distance love. biasa la tu.hehe.
tapi rindu tu best :)

26.8.09

dan bila rindu dtg bertandang..

1. pagi td pas bgn tdo, aku tibe2 rindu sgt pd arwah mak aku..aku terkenangkan kali terakhir aku merase msakan mak..mse tu cuti raye cine..slalunye aku xnk bwk bekal nasi ngn lauk bile blk shah alam sbb aku nek bus,tkut basi..tp entah knp kali itu, aku nk bwk..aku ckp nk mkn yg grg2 jek, nnt smpai s.a maseh elok..igtkan mak aku grgkan ayam jek, rupe2nye mskkn skali udang msak kunyit..sedapnyeee..dan itu kali terakhir aku dpt rse msakkan mak..tiada kali ke 2 lagi.......

2. aku juge tbe2 rindu pd my lovely lappy yg kne curik tu..hidup aku hny ngn laptop ngn hp kesayangan aku tu jek..i mish the past time..bgn tdo, 1st thg, tgk hp, then on kan laptop..heaven gile hdpku mse tu..hidup seorg final sem stud bersme laptopnye..dan krn terlalu sygkannya, ianya hilang..oh duniaku seperti gelap seketika, feel lost!hp lu sudah berganti, laptop?ntah le..

3. pastinye aku rindukan lelaki yg berjaye mmbuatkan aku jatuh cinta pdnya..segala penat lelahnye usaha tanpe jemu, amat ku hargai..dh almst 2 weeks xjmp ni..haishh..xpe..its oke its alrite..arghhh..rindu ku semakin menebal..i miss u like crazy!!

1 comment:

ISMAWATIE said...

long distance love. biasa la tu.hehe.
tapi rindu tu best :)